18 Nisan 2017 Salı

sedna sıyırdı


- neden yazmıyorsun?
+ okuyorlar.
- zaten burası bu yüzden değil mi, neden yazmıyorsun?
+ karışıyorlar.
- neden yazmıyorsun?
+ sataşıyorlar!
- ne zamandan beri bunları önemsiyor oldun?
+ her zaman önemsedim, gardım büküldü, maskem düştü, rol bitti. Umursuyordum.
- ışıklar söndü.
+ ah nasıl zekisin. Görünmeyeceğim değil mi ışıklar sönünce.
- evet!
+ peki görünmüyor olmam varlığımın orada olduğunu yer çekimine iki 38 numaralık basınç yaptığım gerçeğini yok edebilir mi?
- pardon, pardon aha aha aha, pardon. Off ahaha pardon. Sen, gerçekten, kendini, var mı sanıyordun ?
+ atomlardan oluşmuyor muyuz?
- öyleyse atomlarını parçalayabilir misin?
+ kendimi parçalara ayırabilir miyim?
- beni anlamanı seviyorum.
+ aynı bedende yer işgal ettiğimizden olmasın.
- cevap?
+ evet, atomlar bütünüyüz ve parçalara ayrıldığımızda yokuz. Aslında hem var hem yokuz. Parçalara ayrılamam ama..
- parçalarından her yerde ve insanda iz bırakabilirsin.
+ hee, demir atomlarımı Mars'a bağışlar pas oranını da arttırırım.
- off yine mi cıvıtmaca.
+ bak, ben senin gazlayacağın son insanım.
- yine çeyrek asırdır hayattayım sıfıra sıfır muhabbeti dimi?
+ evet.
- haklısın hamınoyyim.
+ iyi geceler.
- aynen.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sedna sıyırdı

- neden yazmıyorsun? + okuyorlar. - zaten burası bu yüzden değil mi, neden yazmıyorsun? + karışıyorlar. - neden yazmıyorsun? + sataşıy...