Naber? Ben böyle.


Penceresinde beklerken kukumav kuşuna özenmişim, diyorum. Dediğim kimse yokta işte kendime telkin.
Temkin geliyor sonra. Telkinin kardeşi o da. Bunlar hep beni zorlayan afacanlar. İlerde iki oğlana nasıl bakcam, bilmem.
Beynimin sol lobunu yedim, sağını difrize attım. Suyunu kaynatırım bir de kıymasını çektirir, köftesini yaparım. Doyarız ya, gel davetlimsin.

Kimseye yönelik yazmak istemiyorum diyorum, hop ayna çıkıyor karşıma. Kızım senle hiç uğraşamam.
Yaşımı ters çevirsem bir tavşan yaparım, hâlâ uğraştığım gündemlere bak.
Kaç kişiyi sildim çat çaağk, çuuuğt olsun bu da, bilmem.
Öfkelenince itfaiyesiz ülkede ateş yakıyorum. Öfkeyi 80 grlık bitter bile üstlenmiyor. Ona da ayrı bi kıl oluyorum.
7 numarayı yediyle çarptım. Kedi yedi. Altı zaten kıymalı mantıydı. 7 numarada da bundan mantı. Neyi neye bağlamak. Uçurum uçurum. Laleli bir, diyelim de baştan içeri girelim.
Laleli bilirsin. Hayatına kattığını zor çıkardığın bir ilçeden ibaret.

Asker.
Çarşı izni.
Nöroloğa gitmem lazım ciddili. Unutuyorum. Her şeyi lime lime unutuyorum. Yok lan topyekün unutuyorum. Sittir et.

Bir şeyi hiç unutmuyorum.
O da beni, sanki.
Bugün yine bunu gördüm.
Kuş tüyü yastıklara gömülmüşüm gibi hissettiğim bir andı.
İtfaiye yok dedim ya, anında kül oldu.
He hafıza cillop tutuyor da. Napalım beynimin bir kısmını yedim. (şuraya bilmem mi işaret)

Bunu da koyam.
Yaşar'ın şarkı söyleşine de kıl olurdum.
Güzelmiş bu şarkı.
Retro modlardayım.
Track track.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadınlar ne der,sen ne anlamazsın?

Beni bir ben bilirim birde Yaradan;Bana bir ben lazım birde beni anlayan.

teğel