Kayıtlar

Naber? Ben böyle.

Resim
Penceresinde beklerken kukumav kuşuna özenmişim, diyorum. Dediğim kimse yokta işte kendime telkin.
Temkin geliyor sonra. Telkinin kardeşi o da. Bunlar hep beni zorlayan afacanlar. İlerde iki oğlana nasıl bakcam, bilmem.
Beynimin sol lobunu yedim, sağını difrize attım. Suyunu kaynatırım bir de kıymasını çektirir, köftesini yaparım. Doyarız ya, gel davetlimsin.

Kimseye yönelik yazmak istemiyorum diyorum, hop ayna çıkıyor karşıma. Kızım senle hiç uğraşamam.
Yaşımı ters çevirsem bir tavşan yaparım, hâlâ uğraştığım gündemlere bak.
Kaç kişiyi sildim çat çaağk, çuuuğt olsun bu da, bilmem.
Öfkelenince itfaiyesiz ülkede ateş yakıyorum. Öfkeyi 80 grlık bitter bile üstlenmiyor. Ona da ayrı bi kıl oluyorum.
7 numarayı yediyle çarptım. Kedi yedi. Altı zaten kıymalı mantıydı. 7 numarada da bundan mantı. Neyi neye bağlamak. Uçurum uçurum. Laleli bir, diyelim de baştan içeri girelim.
Laleli bilirsin. Hayatına kattığını zor çıkardığın bir ilçeden ibaret.

Asker.
Çarşı izni.
Nöroloğa gitmem lazım ciddi…

Hasat

Uykumun gelmediği saatleri sevmiyorum. Aklımı neye meşgul edeceğimi bilemediğim.
Gündüzleri dilimlere ayırarak yaşasaydık nolurdu sanki.

Bu aralar kendimi mayın tarlasında yürüyor gibi hissediyorum.
Öldüm öldüm dirildim. Korkular kendini kaşarlaşmış acıya bıraktı. Ama yine de keyfimin yerinde olduğuna o kadar inandırıyorum ki kendimi, bu yüzden adım atmıyorum diyorum. Hani ben bu konumda zaten iyiyim ya, yolun sonuna gitmeye ne gerek var?

En çokta şunu soruyorum.
Kendi kendime gerçekten yetebiliyor muyum, yoksa bir sonraki adımda ölecek olsakta elimden tutup beni cesaretlendirecek, belki de mutlu sona ulaştıracak o insana ihtiyacım var mı? Gerçi bu kadar yürekli, sağlam bir insan bu hayatta var olabilir mi?

Bilemiyorum.


Gelgitler

Resim
Bana asla hiçbir anı, hiçbir şeyi hatırlatmayan bir şarkı ve bu şarkının hayatımdaki koccaman yeri. İyi bir giriş olmadı evet.

Çocukluğumdan beri en sevdiğim ve üstüne anı inşa etmeye hep korktuğum bir şarkıdır.
Çok güzel diye oynamaya kıyamadığım oyuncağım gibi, büyüyünce oynarım demişim de büyümüşüm ama oyuncaklarla oynamak artık anlamsızlaşmış. Öyle sırasını bekliyor sürekli.

Bu şarkıyı; sevgili şarkıları vardır ya, ilerde çok sevdiğim biri olursa onunla ikimizin şarkısı olacak diye sakladım hep kendime. Çünkü biliyorum benimle yaşanacak ya da yaşadığım aşk kesinlikle bu sözlerdeki gibi olacak. Bu yüzden hiçbir kimseye ziyan edemedim bu parçayı.



kısmet

*
Avuç içlerini öpmediğim adama gram bir şey hissetmiyorumdur.
Hiç öpememişsem kaderini, hiç izi de kalmaz geleceğimde. Biliyorum.


finiizzz

Geçen gün, günümü kutlasaydın, hakkında uzun uzun bir yazı yazacaktım. kutlamadın.  Bende uzun uzun sittir çektim.

Akgöztiş

Komşu tuvaletinde yazılası bir yazı, bu işin oluru o
Rahatlayacağımı sanmıyorum artık bunlarla, yazmak da her şey gibi boşa yoran
Ceremesi tersine gidiyor, her zaman devrik cümleler kurmam gibi yazı bu
Ah öyle işte adının sana hitabını özledim, yoksa bu ne terapi ne de şiir.

6 ekim 2016

Hep sormuşlardı o gün, "noldu, nasıl geçti" diye.
Sormayın, sonra anlatırım demiştim.
Sonraya
sonraya,
hiç anlatmadım.
Kaç sonra oldu, sende
hiç bayatlamadın.